Antonissen, B. (2019). Spelen in uitdagende hoeken: jonge kinderen stimuleren tot rijk spel.
Nieuwolda: Uitgeverij leuker.
Bettelheim, B. (1991). The Uses of Enchantment: the meaning and importance of fairytales. London: England: Penguin Books
Gertrude. (n.d.). Retrieved from https://www.pinterest.ch/pin/555913147730282595/?lp=true
Gynzy. (n.d.). Spelend leren: Spelenderwijs steeds wijzer. Retrieved from
Hester, M. (n.d.). Retrieved from https://www.pinterest.ca/pin/474566879460520105/?lp=true
Hommad, H. (n.d.). Retrieved
from https://i.pinimg.com/originals/3a/81/7b/3a817bac6d3a940c91e6185c27c06d10.jpg
IJsselgroep Educatieve Dienstverlening. (2017). Zand en zo: Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
Retrieved from https://www.ijsselgroep-ed.nl/thema-s/het-jonge-kind/de-krachtige-
speelleeromgeving/zand-en-zo/zand-en-zo-sneeuwwitje-en-de-7-dwergen
Juf Anke. (n.d.). Ideeën voor de hoeken. Retrieved from https://www.jufanke.nl/themasprookjes.html
Juf Geeske. (2010). Sprookjeshoek. Retrieved
from http://jufgeeske.blogspot.com/2010/05/sprookjeshoek.html
Kuilder, A. (n.d.). Retrieved from https://nl.pinterest.com/pin/431290101796882719/?lp=true
Playful Learning Organization (n.d.). What is playful learning? Retrieved
from https://sites.google.com/site/uwwplayfullearningsummit/what-s-playful-learning
Van der Linden, B., van den Boogaard, J., van Lith, T. (2019). Hoeken en spel bij kleuters: Hoe
creëer ik een rijk milieu? Retrieved
from https://www.onderwijsmaakjesamen.nl/actueel/hoeken-en-spel-kleuters-hoe-creeer-rijk- milieu/
Van der Sarren, E. (n.d.). Retrieved
from https://i.pinimg.com/originals/47/65/2e/47652ec889b3c736c26489243879ea67.jpg
Whitton, N. (2018). Original Research Article: Playful learning: tools, techniques, and
tactics. Manchester: Association for Learning Technology.
wij-leren. (n.d.). Leerstrategie. Retrieved from https://wij-leren.nl/leerstrategie.php
Nieuwolda: Uitgeverij leuker.
Bettelheim, B. (1991). The Uses of Enchantment: the meaning and importance of fairytales. London: England: Penguin Books
Gertrude. (n.d.). Retrieved from https://www.pinterest.ch/pin/555913147730282595/?lp=true
Gynzy. (n.d.). Spelend leren: Spelenderwijs steeds wijzer. Retrieved from
Hester, M. (n.d.). Retrieved from https://www.pinterest.ca/pin/474566879460520105/?lp=true
Hommad, H. (n.d.). Retrieved
from https://i.pinimg.com/originals/3a/81/7b/3a817bac6d3a940c91e6185c27c06d10.jpg
IJsselgroep Educatieve Dienstverlening. (2017). Zand en zo: Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen.
Retrieved from https://www.ijsselgroep-ed.nl/thema-s/het-jonge-kind/de-krachtige-
speelleeromgeving/zand-en-zo/zand-en-zo-sneeuwwitje-en-de-7-dwergen
Juf Geeske. (2010). Sprookjeshoek. Retrieved
from http://jufgeeske.blogspot.com/2010/05/sprookjeshoek.html
Kuilder, A. (n.d.). Retrieved from https://nl.pinterest.com/pin/431290101796882719/?lp=true
Playful Learning Organization (n.d.). What is playful learning? Retrieved
from https://sites.google.com/site/uwwplayfullearningsummit/what-s-playful-learning
Van der Linden, B., van den Boogaard, J., van Lith, T. (2019). Hoeken en spel bij kleuters: Hoe
creëer ik een rijk milieu? Retrieved
from https://www.onderwijsmaakjesamen.nl/actueel/hoeken-en-spel-kleuters-hoe-creeer-rijk- milieu/
Van der Sarren, E. (n.d.). Retrieved
from https://i.pinimg.com/originals/47/65/2e/47652ec889b3c736c26489243879ea67.jpg
tactics. Manchester: Association for Learning Technology.
wij-leren. (n.d.). Leerstrategie. Retrieved from https://wij-leren.nl/leerstrategie.php
Comments
Post a Comment